Politica de Returnare

ATENTIE! In cazul in care nu veti ridica comanda expediata veti fi automat introdus ca si client blacklist si nu veti mai putea plasa noi comenzi pe site-ul aurorra.ro
Returnarea sau schimbul produselor se pot face prin comunicarea problemei dvs. in mod prealabil prin formularul de
contact: https://aurorra.ro/pages/contact
Termenul de raspuns la solicitare poate sa ajunga pana la 7 zile lucratoare.
Returnarea Produselor este posibila in Termen de 14 zile calendaristice, de la ridicarea coletului.


Nu acceptam returul pentru produsele de ingrijire personala (lenjerie intima, sutiene, produse de infrumusetare, perii de par, epilatoare etc.)
Veti returna produsele nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data in care ati ridicat coletul.
Va rugam ca produsul/ produsele sa fie returnat / returnate exact in starea in care l-ati / le-ati primit, bine ambalat / ambalate pentru transportare, fara urme de uzura, in cutia originala, cu toate componentele insotitoare.

In cazul in care produsul / produsele returnate nu se afla in aceasi stare in care l-ati / le-ati primit, ne rezervam dreptul de a refuza returnarea banilor si expedierea produsului / produselor inapoi catre dvs. . Taxele de transport vor fi suportate de dvs.!


Acceptam returul daca nu sunteti multumit de produs doar prin comunicare in prealabil catre furnizor in intervalul orar (09:00-17:00) la unul dintre numerele de telefon afisate in pagina principala sau prin mesaj scris prin formularul de contact: https://aurorra.ro/pages/contact
Daca ati primit un produs defect sau produsul s-a defectat pe timpul livrarii, te rugam sa ne contactezi in termen de maxim 48 ore de la ridicarea coletului, pe adresa de email suport.aurorra@gmail.com sau prin formularul de contact https://aurorra.ro/pages/contact si sa ne trimiti minim o fotografie din care sa reiasa paguba produsa.


In cazul in care au trecut cele 48 de ore si nu ni s-a comunicat nici o problema cu privire la produsul primit, consideram ca acesta este conform, iar pentru eventualele retururi va trebui sa suportati taxa de retur de 20 lei.
Pe durata garantiei, in caz ca produsul se defecteaza, acesta se poate doar schimba, nu si returna.
Schimbul si returul se fac in intervalul 09:00-17:00, de Luni pana Vineri, in termen de maxim 7 zile lucratoare.
Va rugam sa luati la cunostinta ca in perioada de stare de urgenta sau stare de alerta, firma de curierat poate avea intarzieri de 2-3 zile lucratoare.
Cheltuielile de transport pentru returnarea produselor vor fi suportate de catre dumneavoastra.
In cazul in care produsul nu este pe placul dumneavoastra, de asemenea veti suporta cheltuielile de retur sau de schimb.
Taxa de transport pentru schimb este suportata de catre dumneavoastra, taxa de transport pentru schimb 20 lei.
Coletul va fi trimis numai prin CURIER (indiferent de firma de curierat).
NU ACCEPTAM COLETE TRIMISE PRIN POSTA ROMANA!
COLETELE TRIMISE RETUR CU RAMBURS VOR FI AUTOMAT REFUZATE.
NU veti suporta cheltuielile de returnare in cazul in care:
-Primiti in colet alt produs fata de cel comandat.
-Ati constatat ca produsul primit are defecte de fabricatie.
Dupa ce vom receptiona coletul primit retur ,va vom restitui valoarea produsului sau a produselor prin Transfer Bancar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice.
Pentru transfer bancar, ne vedeti trimite contul bancar la adresa de email suport.aurorra@gmail.com sau prin completarea formularului de contact: https://aurorra.ro/pages/contact in care sa ne mentionati:
numarul de comanda,
motivul pentru care doriti restituirea,
contul bancar, banca si beneficiarul.


Aurorra.ro nu poate fi responsabil pentru prejudicii cauzate de intarzieri in livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: conditii meteo deosebite, accidente rutiere, greve, calamitati, manifestari de strada sau alte situatii speciale ce ar putea impiedica curierul rapid sa livreze la timp, fapt pentru care aurorra.ro nu va plati despagubiri pentru prejudiciile create de nelivrarea la timp a produselor.
ADRESA LA CARE VETI TRIMITE COLETUL:


Catre - Aurorra

STREET: Anghel I. Saligny Street 40 (CT Park Cargo Terminal Helpship)

CITY: Oradea

POSTAL CODE: 417498

PROVINCE: Bihor

COUNTRY: Romania

Telefon: 

ATENTIE! In cazul in care nu veti ridica comanda expediata veti fi automat introdus ca si client blacklist si nu veti mai putea plasa noi comenzi pe site-ul aurorra.ro
Returnarea sau schimbul produselor se pot face prin comunicarea problemei dvs. in mod prealabil prin formularul de
contact: https://aurorra.ro/pages/contact
Termenul de raspuns la solicitare poate sa ajunga pana la 7 zile lucratoare.
Returnarea Produselor este posibila in Termen de 14 zile calendaristice, de la ridicarea coletului.


Nu acceptam returul pentru produsele de ingrijire personala (lenjerie intima, sutiene, produse de infrumusetare, perii de par, epilatoare etc.)
Veti returna produsele nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data in care ati ridicat coletul.
Va rugam ca produsul/ produsele sa fie returnat / returnate exact in starea in care l-ati / le-ati primit, bine ambalat / ambalate pentru transportare, fara urme de uzura, in cutia originala, cu toate componentele insotitoare.

In cazul in care produsul / produsele returnate nu se afla in aceasi stare in care l-ati / le-ati primit, ne rezervam dreptul de a refuza returnarea banilor si expedierea produsului / produselor inapoi catre dvs. . Taxele de transport vor fi suportate de dvs.!


Acceptam returul daca nu sunteti multumit de produs doar prin comunicare in prealabil catre furnizor in intervalul orar (09:00-17:00) la unul dintre numerele de telefon afisate in pagina principala sau prin mesaj scris prin formularul de contact: https://aurorra.ro/pages/contact
Daca ati primit un produs defect sau produsul s-a defectat pe timpul livrarii, te rugam sa ne contactezi in termen de maxim 48 ore de la ridicarea coletului, pe adresa de email suport.aurorra@gmail.com sau prin formularul de contact https://aurorra.ro/pages/contact si sa ne trimiti minim o fotografie din care sa reiasa paguba produsa.


In cazul in care au trecut cele 48 de ore si nu ni s-a comunicat nici o problema cu privire la produsul primit, consideram ca acesta este conform, iar pentru eventualele retururi va trebui sa suportati taxa de retur de 20 lei.
Pe durata garantiei, in caz ca produsul se defecteaza, acesta se poate doar schimba, nu si returna.
Schimbul si returul se fac in intervalul 09:00-17:00, de Luni pana Vineri, in termen de maxim 7 zile lucratoare.
Va rugam sa luati la cunostinta ca in perioada de stare de urgenta sau stare de alerta, firma de curierat poate avea intarzieri de 2-3 zile lucratoare.
Cheltuielile de transport pentru returnarea produselor vor fi suportate de catre dumneavoastra.
In cazul in care produsul nu este pe placul dumneavoastra, de asemenea veti suporta cheltuielile de retur sau de schimb.
Taxa de transport pentru schimb este suportata de catre dumneavoastra, taxa de transport pentru schimb 20 lei.
Coletul va fi trimis numai prin CURIER (indiferent de firma de curierat).
NU ACCEPTAM COLETE TRIMISE PRIN POSTA ROMANA!
COLETELE TRIMISE RETUR CU RAMBURS VOR FI AUTOMAT REFUZATE.
NU veti suporta cheltuielile de returnare in cazul in care:
-Primiti in colet alt produs fata de cel comandat.
-Ati constatat ca produsul primit are defecte de fabricatie.
Dupa ce vom receptiona coletul primit retur ,va vom restitui valoarea produsului sau a produselor prin Transfer Bancar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice.
Pentru transfer bancar, ne vedeti trimite contul bancar la adresa de email suport.aurorra@gmail.com sau prin completarea formularului de contact: https://aurorra.ro/pages/contact in care sa ne mentionati:
numarul de comanda,
motivul pentru care doriti restituirea,
contul bancar, banca si beneficiarul.


Aurorra.ro nu poate fi responsabil pentru prejudicii cauzate de intarzieri in livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: conditii meteo deosebite, accidente rutiere, greve, calamitati, manifestari de strada sau alte situatii speciale ce ar putea impiedica curierul rapid sa livreze la timp, fapt pentru care aurorra.ro nu va plati despagubiri pentru prejudiciile create de nelivrarea la timp a produselor.
ADRESA LA CARE VETI TRIMITE COLETUL:


Catre - Aurorra

STREET: Anghel I. Saligny Street 40 (CT Park Cargo Terminal Helpship)

CITY: Oradea

POSTAL CODE: 417498

PROVINCE: Bihor

COUNTRY: Romania

Telefon: +40 759 374 976